Visfestivalen :)

Tjena! Idag har visfestivalen startat och det börjar alla med att supa i tre dagar!
Men själv tycker man det är omoget om jag får säga det själv.
Fyller 18 år i morgon så då blir det att dricka men sen ska jag ta det lugnt lördag söndag efter som att man ska fira mig och så jobbar men hela veckan efter igen xd
kan säga det att om jag var 16-17 hade jag nog också druckit för då dricker man för att bli full nu dricker jag för att jag tycker det är gott och man kan dra ut på krogen och träffa folk, innan var det för att man tycket det var coolt att vara full och kunna dricka men så har jag nog aldrig tänkt om jag tänker efter men det finns dom som tänker så fortfarande i +20 års åldern och det är fett omoget! xd
Men alla har ju sitt liv och om endel vill förstöra det med alkohol så vist inte mitt problem :)

Men ska städa mitt rum nu och så ska jag nog lägga mig och kolla på en film och lägga mig tidigt :)

"Önskar du kunde fatta hur mycket du betyder för mig" <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0