Helgen :)

Denna helg har det varit fullt upp med bilträffar och massa roliga saker :)
T.ex. Att isaacs katt åt en fågel när vi kom ut och skulle åka iväg till hans farmor i söndags ;) och så körde han på en skylt som visar att det är vägbygge så att backspegeln gick sönder xD och så fick jag övnings köra ;) och lördagen var det strippen på morgonen och på kvällen var det Västerviks träffen och alla videos lägger jag ut videorna på viddy om ni vill se så heter jag Malin prinsessan wilensjö svensson ;)

I dag:
Idag så svimmade jag i duschen så det blev att stanna hemma efter som att jag fick ont i huvudet och jag får inte anstränga mig efter :/ men i morgon blir det att dra till skolan sen ska man kolla på en lägenhet med isaac och sen ska man klippa mig :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1755317/images/2012/pic_504e22ecddf2b347c200057f.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0